dijous, 6 de febrer del 2014

Escola de Pares i Mares / Escuela de Padres y Madres

El pròxim dia 22 de febrer del 2014 a les 11.00 hores en el Saló d'Actes de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, Laura Rojas-Marcos, impartirà la tercera sessió de la II Edició de l'Escola de Pares i Mares, titulada "Deu punts fonamentals per a una bona relació entre pares i fills".

Laura Rojas-Marcos va nàixer a Nova York en 1970. Va estudiar humanitats en la Universitat de la Sorbona de París, llicenciada en Psicologia en la Universitat de Nova York i Màster en Psicologia Clínica per la Universitat Albert Einstein de Yeshiva. Va obtindre el títol superior de Psicoterapeuta en la Universitat Autònoma de Madrid i va completar els estudis de Doctorat en Psicologia Clínica, Forense i de la Salut en la Universitat Complutense de Madrid.


Autora de diversos articles i dels llibres “Parlar i Aprendre”, “El sentiment de Culpa” i “Som Canvi”. En estos moments està treballant en el seu pròxim llibre: “Relacions Familiars” que eixirà publicat al Novembre 2014.


Fiquem el següent enllaç electrònic, perquè aquells pares i mares que vullguen assistir puguen omplir el model d’inscripció a la jornada, atés que l’aforament del saló d’actes és de 250 persones:
http://www.cece.gva.es/relin/val/escuela_padres.htm

Els assistents que així ho desitgen podran anar acompanyats pels seus fills o filles xicotets, a partir de 3 anys, que seran atesos per monitors de temps lliure mentres dure la sessió formativa.
***
El próximo día 22 de febrero de 2014 a las 11.00 horas en el salón de Actos de la Conselleria de Educación, Cultura y Deporte, Laura Rojas-Marcos, impartirá la tercera sesión de la II Edición de la Escuela de Padres y Madres,  titulada "Diez puntos fundamentales para una buena relación entre padres e hijos".

Laura Rojas-Marcos nació en Nueva York en 1970. Estudió humanidades en la Universidad de la Sorbona de París, licenciada en Psicología en la Universidad de Nueva York y Master en Psicología Clínica por la Universidad Albert Einstein de Yeshiva. Obtuvo el título superior de Psicoterapeuta en la Universidad Autónoma de Madrid y completó los estudios de Doctorado en Psicología Clínica, Forense y de la Salud en la Universidad Complutense de Madrid.


Autora de diversos artículos y de los libros “Hablar y Aprender”,  “El sentimiento de Culpa” y “Somos Cambio”. En estos momentos está trabajando en su próximo libro: “Relaciones Familiares” que saldrá publicado en Noviembre 2014.

Puclicamos el siguiente enlace electrónico, para que aquellos padres y madres que quieran asistir puedan cumplimentar el modelo de inscripción a la jornada, dado que el aforo del salón de actos es de 250 personas:

http://www.cece.gva.es/relin/es/escuela_padres.htm


Los asistentes que así lo deseen podrán ir acompañados por sus hijos o hijas pequeños, a partir de 3 años, que serán atendidos por monitores de tiempo libre mientras dure la sesión formativa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada